preskoči na sadržaj

II. gimnazija Osijek

 > Projekti  > Forum
Forum
Učenički prosvjedi 28. travnja 2008. Natrag
[Lidija Blagojević] Pon, 28. 4. 2008. 22:56  
Zašto? Što ste mislili dobiti, a što ste dobili? Zašto su iz škole izišli 1. razredi? Da vas čujem...
[Lidija Blagojević] Pon, 28. 4. 2008. 22:59  
Što nakon prosvjeda kažu 2.razredi? Oni će, dakle, biti "pokusni kunići"????
[ZRINKA Vukojević Tomašić] Uto, 29. 4. 2008. 11:10  
Možda će opet tik pred maturu reagirati, Ministarstvo udovoljiti, a među subalterniranima (podređenima) tražiti (citiram)"krivce" manje ponižavajući izraz je "odgovorne", a ne mijenja smisao) .Moje je osobno mišljenje da je naš ispitni koordinator, zajedno s profesorima, izvrsno odradio svoj posao.
Ako budu prosvjedovali neka prije toga najave prosvjed. U DEMOKRATSKOM DRUŠTVU SVAKI SE O R G A N I Z I R A N I PROSVJED M O R A NAJAVITI.
[ZRINKA Vukojević Tomašić] Sub, 3. 5. 2008. 08:54
"Čovjek je najuspjelija životinja grabljivica. Svim životinjama je oteo njihove najbolje kvalitete. Samo su još ptice iznad njega. A kada bi čovjek mogao i letjeti, jao, dokle bi odletjela njegova potreba za otimačinom?"
Nietzsche (1844-1900), Das Lied der Schwermut, II, 22, Darmstadt 1973.

Bacon (1561-1626)
"Stoga ljudskome razumu ne treba dati krila, nego radije olovne utege, da spriječe svaki skok i let. To se pak dosada nije činilo; a ako se bude činilo, moći ćemo se nadati boljemu od znanosti."
G. Petrović, Engleska empiristička filozofija, Hrestomatija V, Matica hrvatska, Zagreb, 1955. str. 145-151.

UPOZORENJE: Pogledajte vrijeme u kojemu su živjeli navedeni filozofi.
Istina, 1. je skloniji književnosti, 2. je preteča prirodnim znanostima.

----------
ZRINKA VUKOJEVIĆ-TOMAŠIĆ
3. svibanj 2008 16:56:19
[ZRINKA Vukojević Tomašić] Uto, 29. 4. 2008. 10:49
A u čemu su ih 4. razredi podržavali? Oni nisu podržali prosvjed od 8 sati na Trgu već su otišli na Rondel piti. Kada su čuli za prosvjed? (Uzoran punopravni građanin treba biti informiran i truditi se druge informirati.)Za prosvjed su čuli zaa vrijeme 1. malog odmora kada su im pijani dečki svojim tijelima zapriječili put u školu; onda su ih morali poslušati.(He,he i to je domokracija o kojoj sam Vas učila) Je li bilo dobro pivo? (Pitam dečke, i pokoju djevojku). Je li bila dobra kava pitam 4d? Nemojte zaboraviti da imate još 3 sata piga i 2x referate.

----------
ZRINKA VUKOJEVIĆ-TOMAŠIĆ
29. travanj 2008 10:49:21
[MARIO KUZMAN] Čet, 1. 5. 2008. 16:42  
@ prof Zrinka VT:

A profesorice, moram Vas malo ispravit. naravno predpostavljam da se radi o 4. razredima naše škole.

1. Svi su 4. razredi podržali prosvjed, ali nisu svi otišli na njega (to se računa i pit i sve to na rondelu), 4.a nije otišo s niti jednog sata, a to što je bilo kad su došli dečki i emše i pravili buku oko škole se samo potrefilo s našim satom tjelesnog, pa smo zato mi bili vani.
2. Mi smo čuli za prosvijed još prije podne, ne za vrijeme 1. malog odmora. Internet i msn čine čuda, a i mobiteli.
3. I to što su zapriječili učenici emše vrata nije spriječilo učenike da ulaze u šk. Ja osobno vidio nekoliko njih koji su samo hladno prošli kraj tih dečkiju.

@ prof Milić:
Hehe to je sve točno, nemogu proturiječit, i po tome sam ja najveći kriminalac na svijetu. Šverc-komerc rulez.
Ali zašto bi onda ministar Primorac odustao od te mature ako je ona valjala? Izgleda je i on znao da to neće proći, i da je sve prebrzo stavljeno. Ako vlada ne mijenja mišljenja kada štrajka 5000 odraslih ljudi, zašto je onda sad promjenila kad su štrajkali 3000 tinejđera?
[ZRINKA Vukojević Tomašić] Pet, 2. 5. 2008. 09:52  
U demokratskom društvo svaki građanin na temelju osobnih prava može izraziti svoje mišljenje podržavajući ili sudjelujući na organiziranim prosvjedima. Na ormaru u učionici 6. bila su izvješena pravila koja se moraju poštovati prije nego li se izađe na prosvjede. Netko stalno skida materijale koje postavljam u toj učionici (dobila sam dozvolu da to učinim), valjda smatra da nije dovoljno lijepo.
Gongovci su Vas ovako učili:
KAKO ZAGOVARATI (PROMOVIRATI / šTITITI) SVOJ INTERES?
1. Sastanak
razgovor o problemu, definiranje cilja, razrada strategije i mogućih rješenja/opcija, plan aktivnosti.
2. obraćanje ?drugoj strani?
3. Sastanak s ?drugom stranom?
4. Traženje saveznika
5. Traženje političke potpore
6. Mediji
7. Javna akcija
8. Još saveznika!
9. Nastavak javnog pritiska
10. Traženje drugih rješenja
- pristojni i konstruktivni
- argumentirano iznositi stavove i zahtjeve
- slušati argumente druge strane
-otvoreni za kompromise
(skinuto sa stranice: http://www.gong.hr)
Naknadno sam informirana da su prosvjedi u Osijeku bili prijavljeni, što potvrđuje moje uvjerenje da su osječki srednjoškolci ponekada educiraniji od srednjoškolaca našega glavnoga grada (za sada ; pitanje i za 3. razrede: Kako se zovu sudovi po modalnosti?).
Mario, složit ću se s Tobom da su učenici 4. a bili na nastavi. Pohvaljujem i zato neću napisati što je jedna učenica 4.a rekla da je tomu razlog, he, he samo ću je podsjetiti. Priznat ću da sam Vam vjerovala da idete na tjelesni, a nadam se da ćete i Vi meni priznati , da Vam je bilo zanimljivo gledati što će drugi napraviti s obzirom da ni niste morali ući u školu. Kako si, prema meni, pošten igrač (i ovo je jedna caka koju si mogao naučiti iz logike; promisli i istraži možda ćeš je ponekada koristiti) priznat ćeš da su se neki strahovali, neki svoj strah tumačili drugima kao da podržavaju prosvjed. Neću negirati da su se neki predomislili i odlučili podržati prosvjed, ali Vas pitam tko je od njih doista to učinio iz svoga osobnog uvjerenja, a ne za osobnu korist( iz moga razreda su otišli samo učenici koji nisu odgovarali pig).
Mario, iz Tvoga upita prof. Miliću iščitavam da TI misliš da je Ministar Luj IX. I ja pokušavam naći razloge zašto je tako brzo pristao i udovolji učenicima, a pritom ne mislim da je to učinio zato što misli da ste u pravu; iako su mediji tako interpretirali (tko od nas može sa sigurnošću tvrditi da nije rekao još nešto ? možda je bio uzbuđen zbog svega, možda je isplanirano itd.). S obzirom da je istina u otkrivanju (da je Ministar svjestan da nije Luj IX) objasnit će nam zašto je tako odlučio. Nama, za sada, samo preostaje da spekuliramo.
Sloboda izvire iz svjesnosti o ustrajnosti za izvjesnost.

"Loš je hermeneutičar tko sebi umišlja da bi mogao ili morao reći zadnju riječ" Gadamer
[MARIO KUZMAN] Ned, 4. 5. 2008. 14:50  
Jooooj vid kolko je ovo tu sve veliko, izgubio sam se hahaha... strašno...

ubija me nedjelja... hehehe....

ugl, samo da odg, naravno da smo mi iskoristili tu vrlo zgodnu situaciju, i glumili da smo mi u prosvjedu, a ustvari smo gledali hoće li prof izać iz Sounda, i doć na igralište da idemo i mi... hehe...

i pukom slučajnosti, povorka je krenula baš kad smo mi krenuli na igralište..

i mi ispali face haha...

Ali što je još čudnije, nama se jednostavno nije dalo otić "prosvjedovat" po onom suncu, to dosadno.
A još pogotovo jer smo mi imali roditeljski taj dan hehehe.. tako da smo ubili 4 muhe jednim udarcem, obradovali rasku, dobili pohvale u zbornici, dobili pohvale od roditelja i nismo izgubili sate nastave... hehe...
[MLADEN MILIĆ] Pet, 2. 5. 2008. 22:42
Mislim da šverc na ispitu nije grijeh zbog kojeg se gori u paklu, ali se postavlja pitanje načelnog stava, uzusa i izgradnje određenih vrlina. Ponavljam, nije problem ako se šverc radi kao pomoć u slučaju da nešto zašteka, nego šverc postaje normalan oblik egzistiranja, a to je problem. Po mome mišljenju, to je prevara. Meni osobno smeta neprestano i ustrajno hodanje linijom manjeg otpora, smeta me što se stalno izvlači od svega. Mnogima, pogotovo prvašićima, je prosvjed bio izlika da se izvuku TAJ DAN s nastave, a ne briga za vlastitu budućnost. Jer, budimo realni, mnogi naši prvašići (prvi i brojni u redovima prosvjednika) žive egzistenciju leptira iz trenutka u trenutak i uopće nemaju jasnu viziju što će za tjedan dana, a kamoli za 3 godine. Vrijednosti se, kako se uči iz etike, izgrađuju na temelju određenog cilja, a ako je besciljnost stil života, onda besciljan čovjek ne može izgraditi ljestvicu vrednota. A bez ljestvice vrednota (opet gradivo etike) ne može se izgraditi vrlina (lakoća u činjenju određenog dobra). Prema tome, ako netko nema cilj (što želim biti, što studirati, čime se baviti), onda ne može i ne zna i ne smatra potrebnim upotrijebiti određena sredstva pomoću kojih se dolazi do cilja. Drugim riječima, to su povici "zašto moram to učiti, to mi ne treba!". A kad nema cilja i nema vizije sredstava, onda mnoge obveze koje vode do cilja postaju naporne. Učenje, studiranje, čitanje, razmišljanje, sve je to danas out. Kao posljedica nameće se pribjegavanje zaobilaznim putevima, a to je švercanje, minimalizam i eliminiranje "viška" predmeta te učenje istih za dvojku. Uostalom, nogometni tim koji preskače veznu liniju rijetko dobiva utakmice.
[MLADEN MILIĆ] Uto, 29. 4. 2008. 20:53
UČENIČKE TVRDNJE I PROTUPITANJA (ZBUNJENOG) PROFESORA GLEDE UČENIČKIH PROSVJEDA

1. Želite da se poštuje zakon.
Jeste li pročitali i proučili zakone protiv kojih prosvjedujete?

2. Želite da se igra po pravilima.
Zašto sami ne igrate po pravilima (prepisivanje i markiranje su kršenja pravila)?

3. Želite istinu.
Zašto je laž sve češće normalan oblik ponašanja (komp se kvari kad treba poslati rad, tramvaji kasne, krivotvore se ispričnice itd.)?

4. Kažete da vam je nesiguran upis na fakultet.
Koliko vas zna što želi studirati?

5. Gradivo je zbrkano.
Zašto ne pazite na satu?

6. Kažete da ste pretrpani školsim obvezama.
Otkad Facebook, MySpace i blogovi spadaju pod školske obveze? A trosatno ispijanje kave u kafiću?

7. "Modrić je bogat, a nije polagao državnu maturu!"
Vježbate li svoj talent 8 sati dnevno kao Luka Modrić?

8. "Kažemo NE državnoj maturi!"
Možete li još nečemu reći NE (predlažem NE alkoholu, pušenju, drogi, neurednom seksualnom životu; ne predlažem NE na vjenčanju)?!

9. Prosvjedom smo podržali razvoj demokracije.
Zar i u kafićima i u grmlju s bocom u ruci nakon prosvjeda?

10. "Ne želimo biti pokusni kunići!"
Otkad je stjecanje znanja i kvalifikacije pokus? (Pokazivanje znanja i stjecanje svjedodžbe nije pokus, neće vam naštetiti! Nije ni nama.)

11. "Odgodite (ukinite) državnu maturu!"
A što predlažete kao alternativu?


Summa summarum, lako je kritizirati, bježati sa sata i protestirati. Malo je teže dati konstruktivan prijedlog i pustiti znoj da bi se ostvario rezultat!
[Lidija Blagojević] Uto, 29. 4. 2008. 22:05
slažem se s kolegom Milićem. nisam sretna ni ponosna na svoj posao i na svoje ucenike ovih dana....
[MAJA RAVLIĆ] Čet, 1. 5. 2008. 23:13  
Evo i mene da progovorim koju. Dakle, cilj prosvjeda nije bio ISKLJUČIVO ODLAGANJE DRŽAVNE MATURE. To je samo jedan od razloga. Jedan od najvećih razloga, zbog kojeg sam osobno ja bila na tom prosvjedu, je želja za prilagođenom, organiziranom, obećavajućom državnom maturom. Ako ću ju morati polagato sljedeće godine, neka! U redu! Ali bilo bi poželjno da, kako bih imala iste uvjete rada kao i učenica u ST-u ili ZG-u, ne moram učiti iz 6 - 9 raznih udžbenika kako bih položila povijest.

Državna matura je papir koji meni određuje ustajanje na posao do kraja života, moju obitelj, moj daljnji život. Sukladno tome, mislim da imam pravo reći: ovdje nešto ne štima ili ok, u redu je. Na nacionalnim ispitima nigdje nije bio ponuđeno pitanje u vezi s državnom maturom, pa nije ni čudo da ministar nije imao pojma što učenici misle. Nemamo baš na raspolaganju organizacije koje bi uspješno prenosile naše želje i pozdrave do misnistra, pa smo se jedan dan, svi, okupili na ulicama uz namjeru da nas se primjeti. Mislim da je opijanje nekoliko (10ak?) učenika koji se državnom maturom baš i ne žele zamarati, sasvim zanemarivo u omjeru sa oko 2000 učenika koji su tražili odgovore na KONKRETNA pitanja. Nismo izašli na ulicu sa toljagama, nego papirom konkretnih pitanja na koja u tom trenu nismo dobili odgovor.

Neznam čemu tolika ogromna količina negativne energije zbog prosvjeda u kojem ništa nije uništeno, razbijeno, nitko nije nastradao..jedino je zaustavljen promet (minimalno, a i bilo je ugodno vidjeti ljude koji nas pozdravljaju sa palčevima u zraku, i koji viču kako im je drago vidjeti da i mladi imaju svoje stavove). Ako se cijeli sistem grada (za primjer uzimam metropolu) može prolagoditi Gay paradi, onda mislim da se moglo istrpjeti i 500tinjak mladih ljudi koji su tražili osiguranje za svoju budućnost. Mislite da je nema lako izdržati pritisak od strane profesora, roditelja, pa čak i međusobno (učenika)? Pa nama nije svejedno ni kad pišemo "petominutni", a kamoli kad si svjestan da moraš položiti državnu maturu o kojoj znaš sa jednog školskog sata predavanja pedagoga o njoj, i prepoznaješ po elegantnom imenu.

MI se uzdamo u Vas. U sistem. Ne želimo zakazati (većina. Malo je onih koji hladnokrvno dođu na maturu.)Zar se onda ne bi trebalo ponašati zrelo i dati učenicima najbolje od te državne mature. Za obavještavanje i usavršavanje profesora, konzultacije s učenicima,usklađivanje programa, sređivanja škol. sredstava i slično, sloveniji je trebalo oko 10 godina. I onda su pred učenike stavili državnu maturu, u finalnoj verziji koja je bila konačna. Nema pobune jer je učinjeno sve. A mi? Govorimo o maturi čiji sadržaj još nije siguran (npr. 3 ili 2 razine matematike), kriterij JOŠ ne postoji, a svrha zamjene prijemnih ispita na fakultetima postaje smješna kad fakluteti kažu: mi ćemo po starom.

Profesori, razmislite malo i o tome. Nemojmo sve gledati odma tako negativno :)

----------
MAJA RAVLIĆ
1. svibanj 2008 23:13:19
[ZRINKA Vukojević Tomašić] Pet, 2. 5. 2008. 09:57  
Nemojte i Vi biti tako isključivi, postoje drugi načini izražavanja mišljenja.
Eto upravo smo na jednom mediju koji to omogućava.
[ZRINKA Vukojević Tomašić] Pet, 2. 5. 2008. 10:12
Sebično gledam na to što Vi danas imate!
Nemate pojma koliko sam ljubomorna što Vam nudimo tako različite metoda da steknete znanje.
Dugujete nam to - NADAM SE DA ĆE TE BITI BOLJI LJUDI!
[MLADEN MILIĆ] Pet, 2. 5. 2008. 23:07
Uh, kad bi većina vas ovako razmišljala. Ali, preko nekoliko učenika je izikivalo pogrde pred vratima naše gimnazije. Zašto se nakon prosvjeda nije poslijepodne došlo u školu? Zašto se nije prosvjedovalo u školi? Zašto se ne potpišu peticije za poboljšavanje uvjeta rada? Npr. druže ministre, hoćemo projektor, laptop i nove medije u učionice, po mogućnosti da nam ih kupite od poreza na prodaju nogometaša jer je Vaše ministarstvo zaduženo i za sport i za školstvo!!! Ili, druže ministre Primorče, hoćemo da sudionici državnih natjecanja dobiju direktan upis i stipendije za željeni fakultet!!! Ili, druže ministre, ne želimo da se tolerira nerad, ni učenika, ni nekih nastavnika!!! Ili, npr. ministre, zašto ne sankcionirati ovoliki broj izostanaka i nagrađivanje nerada, poticanje onih koji žele kruha bez motike. Ili: spriječite upise preko veze na faks!
Umjesto toga, vi prosvjedujete protiv državne mature, odnosno za njeno odgađanje. Usudio bih se reći da je to, što se tiče 3. razreda, malo ne-fer - bitno da se nama odgodi, a za druge kako bude. Tim više što se poziva mlađe na solidarnost. Baš me zanima bi li se sadašnji treći razredi za 3-4 godine solidarizirali sa sadašnjim prvim razredima kad bi oni prosvjedovali.
Osim toga, ponavljam: državna matura je samo matura i za one koji su marljivo i vrijedno učili nije nikakav problem. Ovako, za još jednu godinu odgodili ste ono što bi ta matura dijelom riješila, a to su upisi na faks na temelju poznanstava i veza. Dežurajući na nacionalnim ispitima, primijetio sam da je većini učenika velika većina stvari bila prilično jasna.
S druge strane, razumijem i sveučilišta koja se (opravdano) boje da bi državna matura kao kriterij za upis na faks povrijedila autonomiju sveučilišta. Jer, znamo i sami, to je stvarnost u koju se NE SMIJE dirnuti.
Ne znam, osobno mislim da je inicijativa dobra, ali postavljena na krivim temeljima. Odgađanje odlaska liječniku neće izliječiti bolesnika. Odlazak liječniku je put prema izliječenju. A ne zaboravimo, prevencija je najbolji oblik borbe protiv bolesti. U ovom slučaju, mislim da je učenje i rad sasvim dobra prevencija, a da prosvjedovati treba iz sasvim drugih razloga. Petnaest milijardi (ako se ne varam jer loše pamtim brojeve) oproštenih kuna nogometnim klubovima je puuuuuno izgrađenih i opremljenih škola. A tek stipendija... A joooooooj... Možda bih i ja dobio projektor u učijonicu. :-)

----------
MLADEN MILIĆ
2.5.2008 23:07:38
[MAJA RAVLIĆ] Sub, 3. 5. 2008. 09:53  
"Drugu" ministru se obraćalo preko maila, na e poštu nikada nismo dobili odgovor. Sumnjam da on sam sjedi pred svojim računalom iščekujući naše kritike i pohvale. Da to čini, ne bi rekao kako on kao MINISTAR, NIJE ZNAO što učenici misle. Vjerojatno se njegovi suradnici dobro služe internet opcijom: označi sve kvadratiće pa klik na - "označi sve kao pročitano".

I još jednom napominjem svoj stav (te stav širokog kruga mojih prijatelja s kojima sam komentirala novonastalu situaciju); nisam za nekakvo konačno UKIDANJE državne mature, nego za njenu odgodu do onog dana kada će ona biti jasna i organizirana tj. bolji izraz - funkcionalnija. Ako će to moći biti realizirano do nagodinu, neću imati ništa protiv sjesti za taj stol i položiti ju, jer to smatram najvažnijim činom moga školovanja. No čisto sumnjam.

No evo, da se dotaknem i riječi prof. Milića što se opremanja škola tiče. Da, pitalo se župana gdje su milijuni kuna utrošeni na opremanje škola koje je naveo njegov kolega iz Zagreba (koji je bio prisutan), pa smo od tog čike iz metropole dobili i odgovor: "Novac je poslan školama koje su ga tražile za potrebe opremanja". Dakle, odgovrnost je "prebacio" na samu školu. Tko je zakazao što Vi nemate projektor i što mi prepisujemo sa prozirnice dok ti isti vise sa stropova Zagrebaćkih gimnazija, a profesor, umjesto sa kredom, u učionicu ulazi sa laserom - nemamo odgovor iako smo ga tražili.

Žao mi je što zbog tih nekoliko koji "izvikuju" gluposti ili su naprosto neozbiljni, "izvisimo" i mi koji imamo štogod dobronamjernog za reći. Meni bi osobno bilo drago da u školi postoji i sjednica za učenike skupa s profesorima, definitivno bih se odazvala. Mislim da u našoj školi itekako ima puno rječitih i pametnih mladih ljudi sa zrelim razmišljanjima i bilo bi mi puno draže da se makar samo i čuje glas onih koji kroz školovanje prolaze kao kroz suradnju, a ne rat s profesorima. Ako takva "sjednica" i postoji, toliko o tome koliko se o njoj zna..

----------
MAJA RAVLIĆ
3. svibanj 2008 9:53:07

----------
MAJA RAVLIĆ
3. svibanj 2008 10:03:26

----------
MAJA RAVLIĆ
3. svibanj 2008 10:04:42

----------
MAJA RAVLIĆ
3. svibanj 2008 10:06:53

----------
MAJA RAVLIĆ
3. svibanj 2008 10:07:32
[ZRINKA Vukojević Tomašić] Pon, 5. 5. 2008. 21:30
S obzirom da sam pronašla na stranicama 3. gimnazije Osijek jedine relevantne podatke o temi samo sam ih "priljepila" na Vaš način.
"Kako su ovotjedna zbivanja izazvala brojne nedoumice oko provedbe nacionalnih ispita u trećim razredima srednjih škola, kao i vaše upite o daljnjim tijeku, obavještavamo vas o sljedećem:

Odluka o odgodi državne mature ne odnosi se i na odgodu provedbe nacionalnih ispita.

Nacionalni ispiti provode se prema Zakonu o srednjem školstvu kao vanjsko vrjednovanje koje provodi Centar neovisno od državne mature.
Činjenica jest da je jedan od ciljeva ovih nacionalnih ispita bio i probati način na koji se trebala provoditi državna matura u gimnazijama sljedeće školske godine, ali smo imali i druge ciljeve:

- utvrditi u kojoj su mjeri učenici trećih razreda usvojili znanja iz predmeta: Hrvatski jezik, strani jezici i matematika te ostalih općeobrazovnih predmeta koje slušaju učenici gimnazija
- na temelju dobivenih rezultata analizirati ispitne materijale i izraditi kvalitetne ispitne materijale
za državnu maturu
- školama dostaviti rezultate kako bi na temelju tih rezultata mogle provoditi postupak
samovrjednovanja (koji je zakonska obveza škola), kao i unaprjeđivati kvalitetu
odgojno-obrazovnoga rada.

S obzirom na sve to ne možemo odustati od provedbe nacionalnih ispita jer su nam njihovi rezultati važni i dalje sve radimo prema planu"
RASPORED SATI
 
Zaštita djece

Publikacije HAKOM-a vezane uz zaštitu djece na Internetu dostupne na poveznici
 
https://www.hakom.hr/default.aspx?id=1504
Video sadržaj "Kako zaštiti djecu na internetu" je dostupan na poveznici 
 
https://www.youtube.com/watch?v=zXxXfCbW0ss .

 
Anketa (mala)
Koliko sati dnevno provedeš na internetu?




 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 696377
 
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 
 
 
Korisni linkovi
 
Arhiva dokumenata
 
 > Projekti  > Forum
CMS za škole logo
II. gimnazija Osijek / Kamila Firingera 5, HR-31000 Osijek / gimnazija-druga-os.skole.hr / ured@gimnazija-druga-os.skole.hr
preskoči na navigaciju