2016-04-08 11:20:00

Uvod u četvrtu aktivnost projekta "Znanjem do razvoja"

U četvrtoj aktivnosti koja se odvija u sklopu projekta Erasmus+ „Znanjem do razvoja“ imamo vrlo zanimljiv zadatak: osmisliti program oglašavanja određene tvrtke putem društvenih mreža, prvenstveno Facebooka. Zadatak nam je predstavila i objasnila Ana Rogina koja je vlasnica vrlo uspješne agencije za digitalni marketing „Gerila“.

Gospođa Rogina održala nam je prezentaciju o digitalnom marketingu u kojoj je uključila povijest razvoja navedene vrste marketinga, same vrste digitalnog marketinga, navike kupaca, načine jednosmjerne i dvosmjerne komunikacije na internetu, primjer plana oglašavanja preko Facebooka zajedno s postovima koji promoviraju određene ciljeve promovirane tvrtke te objasnila kako se kreću cijene promocije preko interneta.

Uz pomoć naše mentorice uskoro ćemo početi s osmišljavanjem našeg plana i programa za tvrtku koja će nam se dodijeliti. Mislim da će zadatak biti uspješno odrađen, s obzirom na to da smo kroz prezentaciju naučili mnogo toga što bismo mogli iskoristiti u daljnjem radu.


II. gimnazija Osijek